20090825

破产啦!!

最近买了很多新产品,也花了不少钱,不过很值得。因为,拿下产品都满适合我的。。。

现在我非常现在我非常注重保湿。很神奇哦。才一个星期罢了,皮肤就变得好好噢。。。

可是小痘痘还是存在。。。我每天都做面膜,保湿的啦,控油的啦,洁净的啦,美白的啦,抗老的我也有用噢。

你们一定很奇怪为什么我用抗老的吧。因为呀,我觉得越早保养越好噢。不过抗老的我只久久做一次哦。因为怕太过滋润而出现跟多痘痘噢。

美白产品也是哦,当你有痘痘时,最好避开使用美白产品。因为怕太过滋润而导致更多痘痘的产生。

Ibought alot of new products those days.spend alot of money but it's worthy because it really works.

now i am more important on moisturizing my skin. within one wwk, my complexion improve alot.

but still there are some tiny acne there. i believe it will become better if i keep continue take care of it.. i start doing mask everyday one week ago. i used moisture type, oil control, deep cleansing, whitening and ageing type of mask.

i think you guys are now asking yourself why me still so young but start using ageing's productsalready. it is because i feel that we should start preventing it. but i only do it once it a while. and i scared there are too much moisture to my skin will cause more acne appear.

same as whitening products. if pimples and acne appear onto your skin. try stop using whitening products cause it maybe too moisture that cause your pimples become more.

 ETUDE HOUSE POMEGRANATE MASK SHEET.

这个品牌是来自韩国的哦。。。店的设计非常甜噢。。。粉红粉红的。。。非常吸引我。这片面膜的价钱不高。 6.90马币。每天使用都没问题。可如果你还是觉得有点贵呢,就一个星期使用两三次。这个面模是保湿以及滋润性的。。。使用后皮肤变得很光滑,清爽。不粘腻。里边的精华液也蛮多。多取来的可涂擦在经部,手脚甚至肩膀哦。。。这系列有好几种不同效果的面膜哦。因为实在太多了,所以我只放上一片。你可以以自己皮肤的需求而做选择噢

 WATSON ALOE EXTRACT FACIAL MASK

虽然不是什么国际品牌,但也蛮有效哦。 价格也不过。5.88马币。 比起上一个更便宜。有时watson还有卖第二个1块马币的促销活动哦。芦荟有舒缓,镇肤,保湿,滋润的效果哦。这面膜里有维他命C的成分,所以也有美白效果哦。。。

SKINZ RINCE OFF FACE MASK

是个美白面膜噢。。。效果不错。我每次都涂擦在脸部以及经部。它有美白与去角质的功效哦。里头含有AHA。AHA有去角质与死皮的作用,淡化黑斑。MINERAL CLAY呢,能深层洁净肌肤,去除多余油脂,污垢。樱花精华以及Lipo-Vit C有效美白肌肤,UV FILTER预防肌肤受到紫外线的伤害。这个面膜价钱也很公道噢。才大约12块马币。

THE FACE SHOP PEEL-OFF WHITE MUD NOSE PACK

我非常推荐的噢!我超爱的。很有效的拔除黑头粉刺。Fourmulated with white mud and burdock extract.it clarifies and cleans pores. Really effective! thumb up!

No comments:

Post a Comment